Friday, August 19, 2011

sakit kepala~

lately aku rasa sangat la sakit kepala..asyik pening je.. tak tau pasal ape. ni pun da masuk hari ke 5. tp rasa pening tu skit2. nk kate peod, tak mungkin la kan. rasa tak sedap la asyik pening je. sbb aku mula rasa cam malas plak nk g keje. hiiii.. asyik nk memonteng je. da la cuti tinggal skit. hoho. tak sabar nk raya. tak sabar nk cuti lama. nk mkn kuih. aku da rasa cam nk blk kg je.. takde la nk blk kg,tp nk bercuti.. yeeehaaaa.... dlm keseronokan nk menyambut raya ni, harus la berkorban jgk. berbekalkan duit bonus setgh thn yg krjaan bg, dibuat utk menyambut hari raya. uuuuu.... mcm tak cukupkan? mujurla aku da beli bj raya dlu. skg ni duit da mcm air. laju je berjln. klo bwk rm50,mmg satu hari je kot aku habiskan. kejap sgt.ape la nk jd dgn dunia skg ni. dunia kapitalis. keje bagai nk rak,tp nk kena byr servis itu ini. haish.....

hari ni ibu nk masak rendang tok. wow..sedapnye.. mlm ni ade tahlil,blh la pegi solat terawih. insya'allah... tak sabar nk balik. esok blh soping bj melayu cik abg + bj sy klo ade terjumpe yg berkenan. bkn lebihan RM ye.. hoho...

0 comments:

 
::Remember,remember...the 5th of December::. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino