Monday, August 8, 2011

tiket fireflyz yg tak brp nk murah~

bile ade notificatin kabo kan yg tiket firefly murah, aku pun terus google. mmg murah. murah gile smpai takde ringgit msia. nilai 'kosong'. tp kosong bkn sebarang kosong, ada nilai lain disebaliknye. setakat cas minyak kapal terbang dgn tax relevan la. ni die bg plak bundle servis, termasuk, mkn, pilih seat, cas luggage. smpai rm58. tup tap tup tap... nah...untuk 2org tiket pergi sabah je rm174. terkejut boboi... aku beli tiket airasia aritu baru rm38 utk 2org sehala. lg murah. ini la die. mcm mane la kompeni melayu nk maju. bg servis yg org len tak blh nk buat pilihan. ko nk untung, ko buat peraturan. yg pelanggan takde choice lain melainkan kena pilih jgk. bgsnye airasia ni,die bg kite pilihan.name tema pun everyone can fly... bagus tol. tak kisah la bersempit2. lpun 2jam perjalanan je.. ade aku kisah dgn servis ko.. janji selamat smpai sudah. so far aku puas hati dgn airasia. mas..blom pernah lg. tu yg ingt nk pegi naik fireflyz anak MAS. tp smpai begitu mendadak naiknye, mmg tak ar naik aku ni. tunggu airasia wat promo lg. heeee... ni sume nk g kenduri icam kt sabah tu. da laki den sibuk2 nk pegi. insya'allah..dengan izin Allah,smpai la kami ke sana...

0 comments:

 
::Remember,remember...the 5th of December::. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino