Thursday, March 28, 2013

Supportla program kerajaan~

hari ni nk cite, psl aku join program ofis aku ni. nth mcm mana,nama blh naik dan terpilih. pada dasarnya,program ni da lama diadakan. so, ofis aku ni beriye2 nk dpt 5stars, pulun la buat program2 mcm ni. last year, bos aku kena. or, semua pengarah ambil bahagian. dan skg ni, die pilih2 ikut suka gred dan skim jawatan. memula cam pelik juge...knp la nama aku blh naik.sbb x best ar. huk huk huk huk huk -->> (anggapan utama) tetapi, td aku baru je join happy hour with top level management ( da mcm sesi harga runtuh comforter kan :P), ada la program makan2.. yg ini cam bese. ouh..lupe nk ckp,mentor aku best.. kak mah, PA juge. mmg best. so far.... die pun glamer.. tumpang glamer le... hehe... dan disebabkan oleh program tu,haruslah makcik dress up cun2 skit. pakai lipstick merah. wpun sebelum ni berat sgt nk tenyeh lipstik color ni dibibir.. coz my husband not recommended it. heeeee.... jd,nk nmpk berseri,touch up la skit2. smpaikan, ofismate ckp, i look vogue today.. ha..ko nmpk, tak penah2 ckp vogue elegant, arini saje de yg memuji... tp aku tak heran der.. sbb da bese comot sejak de anak ni. hik2... mcm da anak 4. ikutkan aku pun kena tegur jgk dgn classmate.. ni sume laki yg tegur...sensitif betul mata depa ni.. die tnye aku sakit ke? mmg aku sakit pun.. coz of tiroid tu. tp skg da ok la skit. die siap advice aku supaya aku calit la skit gincu. sapu bedak. nmpk pucat.. baru anak sorang. da mcm anak 4. hahaha.. melampau ko ckp mcm tu. tp mmg aku akui...agak comot skit. byk kot... huk2.. ok la..pasni aku g beli bedak padat kt watson yek.. heeee... jd aku kepilkan la gmbar makcik yg vogue n elegant tu...--> kata depa. hahaha...

0 comments:

 
::Remember,remember...the 5th of December::. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino